Η Applied Networks εξειδικεύεται σε λύσεις Call Center της Alcatel που συνδέονται με Microsoft CRM.  Συγκεκριμένα, το Alcatel OmniTouch Contact Center Premium Edition  συνδυάζει την πλατφόρμα του τηλεφωνικού κέντρου Alcatel-Lucent OmniPCX με το λογισμικό Genesys 7 προσφέροντας μια λύση που ενσωματώνει CTI αλλά και multimedia για Call Centers μεσαίου μεγέθους.

Λύσεις OmniTouch Contact Center έχουν επιλεγεί από περισσότερες από 10,000 επιχειρήσεις καθώς είναι η ιδανική επιλογή για την ταχεία ανάπτυξη εφαρμογών Call Centers με εξελιγμένα χαρακτηριστικά όπως διανομή κλήσεων, διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οθόνες pop-up τηλεφωνητή με την χρήση CTI, ολοκληρωμένες εφαρμογές απόκρισης φωνής (IVR) ακόμα και δυνατότητες σεναρίου τηλεφωνητή για καμπάνιες κλήσεων προς τα έξω.

To Microsoft CRM είναι μια ολοκληρωμένη λύση CRM που βασίζεται σε τεχνολογίες της Microsoft συνδυάζοντας τον κατάλογο χρηστών δικτυου Active Directory της επιχείρησης με την βάση δεδομένων SQL Server της Microsoft.  Προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση που περιλαμβάνει CRM για τμήματα πωλήσεων, τμήματα παροχής υπηρεσιών, τμήματα μάρκετινγκ, καθώς και ένα ολοκληρωμένο σύστημα αναφορών για την διοίκηση της επιχείρησης που περιλαμβάνει την παρακολούθηση του pipeline των πωλήσεων και την αξιοποίηση των μονάδων παροχής υπηρεσιών.

Η Applied Networks είναι σε θέση να εγκαταστήσει και να συνδυάσει το σύστημα Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center με το Microsoft CRM έτσι ώστε η καρτέλες του πελάτη να ανακαλούνται αυτόματα από το CRM στις οθόνες των agents του Call Center και να γίνεται ενημέρωση του CRM με βάση τις εισερχόμενες κλήσεις.  Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα σχεδίασης και εκτέλεσης καμπάνιας μάρκετινγκ με εξερχόμενες κλήσεις από το Call Center με βάση στοιχεία pellπου έχουν συλλεχτεί από το CRM.

 

Copyright (c) Applied Networks Hellas S.A.