Λύσεις Call Center

OmniTouch Contact Center Solutions 
Οι λύσεις
Call Center Alcatel OmniTouch Contact Center
συνδυάζει την ευκολία χρήσης με την δυνατότητα ανάπτυξης συστημάτων επικοινωνίας με πελάτες που προσφέρουν μειωμένο κόστος λειτουργίας και συντήρησης.

Λύσεις OmniTouch Contact Centre έχουν επιλεγεί από περισσότερες από 10,000 επιχειρήσεις καθώς είναι η ιδανική επιλογή για την ταχεία ανάπτυξη εφαρμογών Call Centers με εξελιγμένα χαρακτηριστικά όπως διανομή κλήσεων, διαχείριση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οθόνες pop-up τηλεφωνητή με την χρήση CTI, ολοκληρωμένες εφαρμογές απόκρισης φωνής (IVR) ακόμα και δυνατότητες σεναρίου τηλεφωνητή για καμπάνιες κλήσεων προς τα έξω.

OmniGenesys
Η σειρά OmniGenesys συνδιάζει τα κορυφαία  τμήματα εφαρμογών της Genesys με τις λύσεις
Alcatel OmniTouch Contact Center.

Genesys Contact Centers
Η Genesys, θυγατρική της Alcatel, είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στο λογισμικό για contact center.  Η Genesys προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά  εφαρμογών contact center solutions για εξελιγμένη κατανομή και αναφορά επαφών πελατώ με κλήσεις φωνής, e-mail και το Web. Οι λύσεις της Genesys ολοκληρώνονται εύκολα με εφαρμογές CRM με την χρήση Genesys Gplus Adapters. Σε συνδυασμό με την σειρά Genesys η Alcatel προσφέρει  το Voice Platform, μια εξελιγμένη εφαρμογή IVR που προσφέρει πρόσβαση σε πληροφορίες στο Web
από οποιαδήποτε τηλεφωνική συσκευή.

Η σειρά Genesys προσφέρει λύσεις για εξυπηρέτηση πελατών, κέντρα παραγγελιοληψίας, telesales, διαχείριση προσωπικού, κ.α.  Οι λύσεις Genesys μπορούν να εγκατασταθούν σε επιχειρήσεις ή να φιλοξενηθούν σε σαν hosted services στους Genesys Managed Services Partners.

 

Copyright (c) Applied Networks Hellas S.A.